דף הבית » תוצאות בדיקת מושב רכב ADAC אביב 2021

תוצאות בדיקת מושב רכב ADAC אביב 2021

תוצאות בדיקת מושב רכב ADAC אביב 2021

מחפשים מושב בטיחות? המשיכו לקרוא בכדי לראות כיצד היו הביצועים במבחני ADAC הקפדניים השנה,  מושבי המכונית האהובים עליך.
ובכן, למרות שהרגיש שזו השנה הארוכה ביותר שידוע לאדם, הגיעה שנה נוספת והביאה איתה את התוצאות העדכניות ביותר של מבחן מושבי הבטיחות של ADAC. למתחילים בינינו.
ADAC היא חברת ביטוחי רכב, הבודקת את הבטיחות של מושבי רכב בסטנדרטים החורגים בהרבה מהתקנות הסטנדרטיות של האיחוד האירופי. לכן, אם מושב בטיחות מומלץ על ידי ADAC, זה בהחלט שווה את תשומת הלב שלך.

תוצאות בדיקת ADAC מתפרסמות בגרמנית, אבל אל תדאג, עשינו את העבודה הקשה כדי שלא תצטרך להתייסר, ריכזנו את הכל באנגלית כאן בשבילך.

 

אילו מושבי רכב נבדקים על ידי ADAC?

ADAC לא בודקת כל כיסא בטיחות שיוצרו, אלא הם בוחרים בקפידה את המושבים על סמך הפופולריות שלהם ואלה עם תכונות מיוחדות, כמו מושבים מסתובבים, למשל.
ADAC רוכשת את המושבים הללו באופן עצמאי ושומרת את בחירתם בסוד עד לפרסום התוצאות, כך שתוכל לסמוך על תוצאות הבדיקות שיהיו חסרות פניות לחלוטין ובלתי מושפעות מכל יצרן.
תוצאות אלו משוחררות לאחר מכן לגופים וזה  לעזור להורים  לעשות בחירות מושכלות ביחס לבטיחות ילדם.


כיצד בודקים ADAC את מושבי המכונית הללו?

באופן כללי, כל מושבי המכונית שיוצרו נבדקים לפי תקנות ( ECE R44 או ECE R129 i-(Size, אולם ADAC בודקת את המושבים שלהם בקפדנות אפילו יותר מהסטנדרטים הללו כדי להפריד בין החיטה למוץ, כך שאתה, כצרכן, יכול ראה אילו מושבי בטיחות באמת עשו מעל ומעבר כדי להבטיח את בטיחות ילדך.

המבחנים הסטנדרטיים מדמים התנגשויות במהירות 50 קמ"ש כאשר ADAC בוחנת התנגשויות חזיתיות במהירות 64 קמ"ש והתנגשויות צד במהירות של 50 קמ"ש כדי באמת להעמיד את מושבי המכונית בקצב שלהם.

ADAC משתמשת בשלדה של מכונית אמיתית (פולקסווגן גולף) לבדיקה שלהן, ולא במזחלת מבחן כדי לעשות אותה מדויקת יותר, והן משתמשות גם בבובות Q מתקדמות שיש להן הרבה יותר חיישנים מאלה ששימשו במבחני הרגולציה. בובות אלו מסוגלות לאסוף נתונים נוספים לניתוח מיטבי של המושבים שנבדקו.

בנוסף לבדיקת מאפייני הבטיחות, חומרי מושבי הבטיחות עצמם נבדקים על מנת לבדוק שהם אינם מכילים חומרים מזיקים.


3 הקריטריונים העיקריים למבחנים הם:

בטיחות (50%), תפעול (40%) וארגונומיה (10%)

לכן, לא רק בטיחות המושב נלקחת בחשבון אלא גם קלות השימוש וההתאמה, עד כמה המושב נוח לילד ועד כמה המדריך למשתמש נגיש וכו'. מעודדים יצרנים, בתורם, להתמקד בהיבטים אלו. לטובתך.

מה המשמעות של הרייטינג?
הדירוגים מקובצים לחמש קטגוריות, כמו בתמונה. כפי שאתה יכול לראות, ככל שהניקוד נמוך יותר, כך טוב יותר, אז זכור זאת כשאתה קונה את כיסא הבטיחות החדש של הקטן שלך.

ציוני ADAC הם אינדיקטור מצוין לאיכות המושב, אם כי כאמור, לא כל המושבים נבדקים על ידי ADAC. מבחנים אלו הם קפדניים ביותר, כך שאם למושב אין ציון ADAC, או אם הוא אינו בקטגוריית ADAC העליונה, אין זה אומר שהמושב אינו בטוח.

0.6 ל - 1.5 טוב מאוד
1.6 ל - 2.5 טוב
2.6 ל - 3.5 משביע רצון
3.6 ל - 4.5 מספיק
מ - 4.6 לקוי

 


ריכזנו עבורכם רשימה של כמה מהרצים המובילים מבדיקת ADAC של השנה.
לדברי ADAC לומר על כמה מהמושבים האהובים עליך!

 


Axkid One +

התאמה: לידה עד כ. 7 שנים / 40 - 125 ס"מ
ציון מבחן ADAC
תכונות:
יכולות מורחבות לכיוון האחורי (עד 125 ס"מ)
מתואר כמושב הבטיחות לרכב ISOFIX
מבחן פלוס אושר
שיבוץ ילוד מרופד
מושב מרווח ומתכוונן
עיצוב מסילות הזזה מבטל את הצורך בתפקוד מסתובב
מסגרת בטיחות יכולה לשמש כידית עבור ילדים גדולים יותר להיכנס למושב בעצמם
עיצוב חדשני קל משקל
חומרים בולמי זעזועים
מערכת Sleepwell מאפשרת לכוון את זווית המושב עד 42 מעלות
אוורור בתוך יחידת המושב
התקנה מהירה ומאובטחת
מוט נגד סיבוב הידוק עצמי
מחוון התקנת אודיו
המושב עצמו שוקל פחות מ-10 ק"ג
מושב רכב Axkid One Plus

2.1 טוב


מה היה ל-ADAC לומר:
"בשל ההתקנה הפונה לאחור, המושב מציע הגנה מעל הממוצע במקרה של פגיעה חזיתית"

אבטחה 1.6
ADAC בדקה את ה-Axkid One+ ומצאה שיש סיכון נמוך לפציעה של ילד בתאונה חזיתית וסיכון נמוך מאוד לפציעה בהתנגשות צד, כך שהורים השוקלים את המושב הזה יכולים להיות בטוחים שהוא ישמור מעט אחד מוגן.
הם שיבחו את מערכת החגורות על המושב והגיעו למסקנה שה-Axkid One + יציב בתוך הרכב. מבחינת אבטחה, ADAC לא יכלה להאשים את מושב המכונית הזה.

שירות 2.6
ADAC הגיעה למסקנה כי קיים סיכון נמוך לשימוש לא נכון ב-Axkid One + וכי המושב קל מאוד להתקנה, עם הוראות הפעלה ואזהרות פשוטות. זה אידיאלי להורים שחוששים לטעות בהתקנה, ובכך לסכן את ילדיהם.
הם כן גילו שחגירת הילד הייתה קצת יותר מורכבת, אם כי זה מחיר קטן לשלם עבור אבטחה.

ארגונומיה 2.9
ADAC שיבחה את משענת הרגליים ב-Axkid One + וכן את הריפוד המרופד של המושב.
הם גם מצאו את תנוחת הישיבה נוחה לנוחות.
ההערות שלהם במונחים של חולשות במושב זה היו שהוא תופס טביעת רגל גדולה יותר במכונית ממה שיהיה אידיאלי, וכן הם הרגישו שראיית הילד מחוץ לרכב חסומה במידה מסוימת בצד המושב, והשפיעה על המראה הכללי של הילד. ניסיון במושב.
אנו מרגישים שכדאי לשים לב לכך שדופן המושב גדול יותר על מנת לייעל את האפקטיביות שלו בהתנגשות צד, כך שזה באמת עניין של העדפה אישית איזה היבט חשוב לך יותר.

 

הערות נוספות

לאחר בדיקת החומרים, ADAC מצאה כי קיים סיכון קטן עד אין סיכון למזהמים בתוך הבדים. הם גם ציינו שקל להסיר את הכיסוי לניקוי, וזה אידיאלי עבור הורים פרנואידים לגבי שפיכת משקאות.

 

 

מושבי רכב רב שלבים
Cybex Pallas G


התאמה: 15 חודשים (בערך) -12 שנים / 76-150 ס"מ
ציון מבחן ADAC
תכונות:
R129 i-Size בטיחות
טכנולוגיית Impact Shield
מודבק גם באמצעות ISOFIX וגם בקשר עליון לאבטחה מרבית
מערכת אוורור אוויר כדי לשמור על הקטנה קרירה
שכיבה של מושב ביד אחת
מערכת הגנת צד ליניארית פלוס
10 שנים של שימושיות
קל לאבטח את הילד בלחיצה אחת
משענת ראש שכיבה ב-3 מצבים
כיסוי נשלף ונשטף ביד
מחווני התקנה חזותיים


מה היה ל-ADAC לומר:
אבטחה 2.1
מבחינת אבטחה, ADAC מצא כי קיים סיכון נמוך מאוד לפציעה בהתנגשות צדדית בעת שימוש ב-Cybex Pallas G. עם זאת, הם ציינו כי קיים סיכון ממוצע לפציעה בתאונה חזיתית.

עם זאת, סיכון ממוצע לפציעה בהתנגשות של 64 קמ"ש הוא נתון טוב כאשר לוקחים בחשבון שמחקרים מראים שרוב ההתנגשויות החזיתיות מתרחשות במהירות נמוכה בהרבה מזו, ומכאן שהמהירות הסטנדרטית של בדיקות האיחוד האירופי נמוכה יותר כדי לשקף זאת.

אם לשים את זה בפרספקטיבה: לא סביר שתהיו בהתנגשות, סביר מאוד שלא תהיו בהתנגשות של 64 קמ"ש מכיוון שהבלמים שלכם יפחיתו משמעותית את מהירותכם בהתנגשות חזיתית, וגם אם בתנופה כלשהי של מזל נורא שאתה בהתנגשות של 64 קמ"ש, הסיכון לקטן שלך הוא ממוצע בלבד.

יתר על כן, ADAC שיבח את מערכת הרתמה ושוב, אישרה כי המושב יציב בתוך הרכב. אז אתה יכול להיות סמוך ובטוח שילדך יהיה בטוח, יציב ומאובטח ב-Cybex Pallas G.

שירות 1.9
ADAC הגיעה למסקנה כי קיים סיכון נמוך להתקנה שגויה עם Cybex Pallas G, עם הוראות ברורות וקלות להבנה. עם זאת, הם הדגישו כי התקנת המושב הייתה מורכבת למדי, כך שאם זה המושב לרכב עבורכם, אולי כדאי שתפנו מעט זמן להתקנתו.

ארגונומיה 1.8
ADAC שיבחה את משענת הרגליים של ה-Cybex Pallas G ואת תנוחת הישיבה ה'למופת' שלה. הם גם אהבו את החומרים הרכים המשמשים את המושב.

הביקורות שלהם על המושב הזה היו, כמו עם ה-Axkid One +, שהמושב דורש הרבה מקום ברכב ושהוא פגע בראיית הילד כלפי חוץ אז זה משהו שצריך לקחת בחשבון אם יש לך רכב קטן יותר.

 

הערות נוספות
החומרים המשמשים ב-Cybex Pallas G התבררו כמכילים זיהום נמוך מאוד. בנוסף, ADAC מציינת שהכיסוי היה נחמד וקל להסרה לניקוי, כך שתמיד תוכל לשמור את המושב הזה רענן עבור הקטן שלך.

 


Britax Römer Advansafix M I-Size

התאמה: 15 חודשים-12 שנים / 76-150 ס"מ
ציון מבחן ADAC
תכונות:
מתאים מגיל 15 חודשים
בטיחות i-Size
רתמה 5 נקודות
SecureGuard
משענת ראש מרופדת בצורת V
פונקציית Flip & Grow
פונקציית EasyRecline
מעטפת מגן ראש אל ירך במצב בוסטר גבוה
מערכת Pivot Link ISOFIX מוגנת בפטנט
קשירה עליונה לביטחון ויציבות
רפידות חזה עם ביצועים ניאופרן רכים
כיסויים ניתנים לכביסה במכונה

משביע רצון 2.6

 

מה היה ל-ADAC לומר:
אבטחה 2.9
בדיקת ADAC מצאה שלילד שיושב ב-Britax Romer Advansafix M iSize יהיה סיכון נמוך מאוד לפציעה בתאונת צד. עם זאת, הם ציינו כי קיים סיכון גבוה יותר (ממוצע) לפציעה בהתנגשות חזיתית עם מושב זה.

בעוד שהם שיבחו את מערכת הרתמה, ADAC אכן ציינו כי ה-Advansafix M i-Size לא היה יציב במיוחד ברכב המבחן שלהם, כך שהגורמים השליליים הללו נלקחו בחשבון מבחינת הציון הכללי.

הם כן מציינים שבמקרים מסוימים ניתן לייעל את יציבות המושב על ידי הסרת משענת הראש של הרכב, או הכנסתה לאחור.

שירות 2.6
מבחינת יכולת השירות, ADAC החמיאה לסיכון הנמוך לטעות אנוש עם ה-Advansafix M i-Size, כמו גם על הקלות שבה אתה יכול לחגור את ילדך ופשטות הוראות ההפעלה.

הם מדגישים כיצד ניתן לכוונן את גובה רצועות הרתמה, יחד עם משענת הראש, במהירות ובקלות כדי להתאים לילד הגדל שלך באמצעות מכוון מרכזי.

עם זאת, ADAC אכן מצאה את התקנת המושב בפועל מעט מורכבת והצהירה כי ה-Advansafix M i-Size היה די כבד, כך שזהו מושב שאולי תרצו לקבל עזרה בהתקנה.


ארגונומיה 1.9
מבחינה ארגונומית, מושב זה התפקד היטב בבדיקות ADAC. הם שיבחו את משענת הרגליים ב-Advansafix M i-Size, את הריפוד, את תנוחת הישיבה הנוחה וגם אהבו שהמושב לא צריך הרבה מקום בחלק האחורי של הרכב.

הערות נוספות
כמו שני המושבים הקודמים, ה-Britax Romer Advansafix M i-Size נודע כבעל כיסוי הניתן להסרה בקלות, ו-ADAC מצא זיהום נמוך מאוד בבדים המשמשים.

לקרוא על בוסטר לרכב

 

 

מושבים משולבים לרכב
סייבקס פִּתָרוֹן S i-Fix


התאמה: מגיל 3-12 שנים (בערך)/ 15 ק"ג - 36 ק"ג
התאמה: מגיל 3-12 שנים (בערך)/ 15 ק"ג - 36 ק"ג

תכונות:
מתאים מגיל 3 עד 12 שנים
משענת ראש מתכווננת לגובה
משענת ראש שכיבה
הגנת צד ליניארית (L.S.P)
מערכת אוורור
משענת גב שכיבה
מעטפת סופגת אנרגיה
חיבור ISOFIX
כרית מושב רחבה ועמוקה במיוחד
טוב 1.8


מה היה ל-ADAC לומר:
"כיסא בטיחות לילדים טוב וקל, בעל אפשרות חיבור נוספת לעיגוני האיזופיקס. הדבר מגביר את היציבות הצידית ומונע מהמושב להתהפך בסיבובים".

אבטחה 1.8
ה-Cybex Solution S i-Fix זכה לציון גבוה מאוד במבחני ADAC בהפרש של 0.3 נקודות בלבד מהדירוג הנכסף 'טוב מאוד'. ל-ADAC לא הייתה ולו ביקורת אחת על המושב, ו-0.3 הנקודות האחרונות הללו נשענו ככל הנראה על סולם הנקודות החיוביות - למשל, ההבחנה בין "סיכון נמוך" ל"סיכון נמוך מאוד".
מבחינת אבטחה, ה-Cybex Solution S i-Fix הציג סיכון נמוך לפציעה בתאונה חזיתית וסיכון נמוך מאוד לפציעה בתאונת צד. ADAC שיבחה את ניתוב החגורה ה"אופטימלי" של המושבים ואישרה שהמושב יציב מאוד בתוך רכב המבחן.
שירות 1.8
ADAC אישרה כי קיים סיכון נמוך לשימוש לא נכון ב-Cybex Solution S i-Fix, ובירך על הקלות שבה ניתן לחגור את הילד, עד כמה פשוט ההתקנה של המושב ועד כמה ההוראות פשוטות.

הם גם שיבחו כמה קל משקל המושב, אז זה בהחלט מוצר חם עבור הורים המחפשים כיסאות בטיחות שניתן להעבירם בין מכוניות.

ארגונומיה 2.0
ADAC הדגישה כי ל-Cybex Solution S i-Fix משענת רגליים טובה, ריפוד רך ונוח ותנוחת ישיבה 'למופת'. ADAC מחא כפיים כמה מעט המקום תופס המושב, וזה אידיאלי עבור הורים שנלחצים על מקום ברכבם.

הערות נוספות
בדיקות החומר ב-Cybex Solution S i-Fix הסיקו כי היה זיהום נמוך מאוד בבדים. יתר על כן, קל להסיר ולכבס את הכיסוי כך שתוכל לשמור אותו יפה ורענן לתינוק. ADAC ממליצה לשטוף את הכיסוי לפני השימוש.

 

Joie i-Traver

התאמה: (בערך 4 עד 12 שנים)/ 100-150 ס"מ
ציון מבחן ADAC
תכונות:
i-Size
קל
בדי סריג קטיפה
משענות יד מרופדות
משענת ראש TriProtect עם קצף זיכרון Intelli-Fit
לוחות בטיחות סראונד של שומר
מחברי ISOFIX מתכווננים
משענת ראש ביד אחת, מתכווננת לגובה 10 מצבים
3 מצבים, התאמה אוטומטית של עומק המושב
מובילי חגורה מסומנים היטב
כיסויים ניתנים להסרה ולכביסה במכונה
מתאים לכיוון קדימה (100-150 ס"מ) באמצעות חגורת בטיחות 3 נקודות עם או בלי התקנת ISOFIX
ECE R129

טוב 1.9

 

מה היה ל-ADAC לומר:

אבטחה 1.9
ADAC הגיעו למסקנה שקיים סיכון נמוך מאוד לפציעה בתאונת צד עם ה-Joie i-Traver, למרות שהם ציינו שלמרבה הצער, הדבר עולה לסיכון ממוצע במקרה של התנגשות חזיתית.

ADAC הצביעה על מסלול החגורה הטוב על המושב, שישמור על ילדכם יפה ובטוח, וכן אישרה שה-Joie i-Traver יציב ברכב, כך שלא תצטרכו לדאוג שהמושב יהיה רעוע ברכב מוֹשָׁב אֲחוֹרִי.

שירות 1.9
ADAC מצאה כי קיים סיכון נמוך לטעות אנוש במושב זה וכי הוא פשוט להתקנה, קל משקל ומגיע עם הוראות פשוטות, כך שהורים עצבניים לגבי התאמת ה-i-Traver אינם צריכים לדאוג.

ADAC גם ציינה כי אבטחת הילד במושב קלה גם כן, כך שתוכל לצפות לנסיעות ללא טרחה עם הקטן שלך ב-Joie i-Traver.

ארגונומיה 2.1
ADAC אהב את משענת הרגליים על ה-Joie i-Traver, ואמרה שיש כמות טובה של מקום לילד במושב. הם שיבחו במיוחד את הריפוד על המושב ואמרו שתנוחת הישיבה הארגונומית של הילד הייתה 'למופת', כך שתדעו שאתם קטנים יהיו נוחים ונעים ב-i-Traver.

ADAC  גם אהב שכאשר יושב במושב, לילד יש נוף טוב מחוץ לרכב. הביקורת היחידה שלהם בתחום זה על ה-i-Traver הייתה שהוא דורש מעט מקום במושב האחורי.

הערות נוספות
החומרים ששימשו ב-Joie i-Traver הכילו עקבות נמוכים מאוד של מזהמים, ו-ADAC קבעה שהמושב עצמו הוא תוצר של ביצוע טוב מאוד.
ADAC גם אהבו שקל להסיר את הכיסוי מבחינת שמירה על ניקיון, אבל הם הדגישו שהחומרים דורשים שטיפת ידיים במידת האפשר.

 

Recaro Mako Elite 2

התאמה: מגיל 3.5 שנים - 12 שנים
ציון מבחן ADAC
תכונות:
מתאים מגיל 3.5 שנים
מצבי שכיבה נוספים
משענת ראש רחבה יותר
הגנת i-Size
מחברי ISOFIX
הגנה מתקדמת מפני פגיעות צד
כנפי הגנה חכמות
קצף ישיבה
משענת גב מתכווננת לגובה
רמקולים משולבים במשענת ראש
מערכת אוורור אוויר
מגנים ניתנים להסרה
משענת רגליים ניתנת להרחבה

טוב 2.6


מה היה ל-ADAC לומר:

אבטחה 2.0
בדיקות ה-ADAC הראו שה-Recaro Mako Elite 2 היווה סיכון נמוך מאוד לפציעה בהתנגשות צד, מה שממחיש את היעילות של תכונות הבטיחות הנרחבות של פגיעות צד.

הבדיקות גם העלו כי קיים סיכון ממוצע לפציעה בהתנגשות חזיתית. עם מסלול חגורה טוב, המבטיח מיקום אופטימלי מעל ירכיו וחזהו של ילדכם ועם המושב יציב בתוך הרכב הודות למחברי ISOFIX, Recaro Mako Elite 2 הוא בחירה מצוינת עבור ילדכם.


שירות 1.9
הדבר האחרון שתרצו כהורים הוא לבזבז הרבה כסף על מושב בטיחות במיוחד, מזמר כל כולו, רק כדי להתקין אותו בצורה לא נכונה ולסכן את ילדכם.

ADAC בדקה את נגישות המדריך למשתמש, והעריכה את הסיכון לתפעול לא נכון של ה-Recaro Mako Elite 2 ומצאה שהמושב מהווה סיכון נמוך לשימוש לא נכון, כאשר ההוראות קלות מאוד לביצוע וההתקנה עצמה פשוטה.

בנוסף, ADAC ציינה שאבטחת הילד במושב הייתה פשוטה, וזה נהדר מבחינת נוחות כמו גם בטיחות.

ארגונומיה 1.9
ל-ADAC לא היו ביקורת לגבי הארגונומיה של ה-Recaro Mako Elite 2, שיבחו את משענת הרגליים ה'טובה מאוד', הריפוד ה'טוב מאוד', טביעת הרגל הקטנה מאוד שלה בתוך המכונית עצמה וגם שיבחה כי לילד יש נוף טוב של בחוץ כאשר יושבים במושב.

ADAC הייתה מרוצה מתנוחת הישיבה של הילד ב-Recaro Mako Elite 2 וציינה שלילד יש כמות טובה של מקום.

הערות נוספות
ADAC ציינה כי היה זיהום נמוך בחומרים המשמשים ל-Recaro Mako Elite 2. הכיסויים קלים להסרה וניתנים לכביסה במכונה לנוחיותך.

 


Maxi Cosi Marble

התאמה: לידה עד כ. 15 חודשים / 40-80 ס"מ
ציון מבחן ADAC
תכונות:
מתאים מלידה
157 מעלות ליד שכיבה שטוחה
שיבוץ בייבי-האג נוח
פונה לאחור עד 13 חודשים
ריפוד נוסף
משענת ראש מתכווננת
רתמת בטיחות 3 נקודות מתכווננת
סופת שמש XL עם חלון הצצה
לחץ ועבור להתקנה
הגנה מהצד
מעטפת סופגת פגיעות

טוב 1.8


מה היה ל-ADAC לומר:

"כיסא בטיחות לתינוק עם בסיס איזופיקס, עליו ניתן להרכיב את המושב בקלות וביציבות"
אבטחה 1.9
מושב הבטיחות המצוין הזה פעל היטב במבחני הבטיחות של ADAC, והראה סיכון נמוך לפציעה בהתנגשות חזיתית וצדדית.

ADAC מצאה את רתמת 3 הנקודות כדי לשמור על הילד נחמד ובטוח והמושב עצמו, עם בסיס ISOFIX היה יציב במושב האחורי.

שירות 1.8
ADAC אישרה כי ה-Maxi Cosi Marble מהווה סיכון נמוך לתפעול שגוי הודות למושב קל להתקנה ומדריך למשתמש פשוט.

הם ציינו כי ליום-יום טיפוסי, קל מאוד לאבטח את ילדכם במושב זה. מושלם להורים שנמצאים תמיד בדרכים!

הביקורת היחידה של ADAC בקטגוריה זו הייתה שהמושב + הבסיס היו די כבדים, אז כדאי לקחת זאת בחשבון לפני ההתקנה.

ארגונומיה 1.9
בכל הנוגע לנוחות לילד, ADAC ציינה כי ל-Maxi Cosi Marble יש משענת רגליים טובה והוא עשוי מבדים צמודים. הם ציינו כי המושב מחזיק את הילד במצב מתאים עם הרבה מקום לגדילה.

האזהרה היחידה עם מקום רב לנוחות הילד, היא שהמושב אכן תופס לא מעט מקום במכונית, ולפיכך ADAC אכן הורידה מהניקוד ביחס לכך.

הערות נוספות
ADAC הייתה מרוצה מהאיכות והטוהר של הבדים המשמשים לשיש מקסי קוסי, וציינה שהם הכילו זיהום נמוך מאוד ושהבדים היו קלים להסרה לצורך ניקיון בית כללי.

לקרוא עוד על כיסאות בטיחות לתינוקות

 


Maxi Cosi Tinca

התאמה: לידה עד כ. 12 חודשים / 45-75 ס"מ

תכונות: מתאים מלידה תואם i-Size קל תואם ISOFIX וחגורת בטיחות הגנה מפני פגיעות צד שיבוץ נעים לתינוק וכרית משענת ראש חופה גדולה מגן UV מערכת נסיעות תואמת ניתן לכבס במכונה ב-30 מעלות תואם לבסיסי FamilyFix2 ו- Tinca

טוב  1.8


מה היה ל-ADAC לומר:
"כיסא תינוק קל ובטוח מאוד"

אבטחה 1.3
ה-Maxi Cosi Tinca פעל בצורה פנומנלית בכל הנוגע למבחני הריסוק של ADAC, כאשר ADAC תיאר את ה-Tinca כ"מושב תינוק קל ובטוח מאוד". הבדיקות הגיעו למסקנה שקיים סיכון נמוך מאוד לפציעה גם בהתנגשות חזיתית וגם בהתנגשות צדדית, כך שאתה יכול להיות סמוך ובטוח שהתינוק יהיה מוגן במושב זה.

הבעיה היחידה שלהם הייתה שהמושב עצמו לא נראה יציב מדי ברכב, אבל ברור שזה לא השפיע על האפקטיביות שלו ביחס לבטיחות. אם זה כן מעסיק אותך, אנו מוכרים גם את בסיס Maxi Cosi Tinca ISOFIX שיוסיף יציבות למושב שלך, שכן זה יעגן את המושב שלך למחברי ISOFIX ברכב שלך.

שירות 2.5
ADAC ציינה כי קל מאוד לחגור את הילד למושב וכי הוראות ההפעלה פשוטות להבנה.
עם זאת, הם גם ציינו שיש סיכון מוגבר מעט לשימוש לרעה עם Maxi Cosi Tinca, מכיוון שהתקנת המושב מעט מורכבת. עם זאת, סיכון זה רווח רק בהתקנה החגורה של מושב בטיחות זה, שכן הדבר אינו חסין תקלות ומשאיר מקום לטעויות אנוש. כאשר ADAC בדקה את ה-Tinca עם בסיס ISOFIX, השתיים יחד קיבלו ציון 1.9 בקטגוריה זו, כאשר ADAC שיבח את קלות ההתקנה ואת הסיכון הנמוך לתפעול שגוי.


ארגונומיה 1.6
ADAC ציינה כי ה-Maxi Cosi Tinca השתמשה בבדים רכים וקטיפה למושב, ובעלת משענת רגליים טובה ותנוחת ישיבה מתאימה לנוחות ילדכם. הם גם שיבחו על כך שיש כמות טובה של מקום לילד, מבלי שמושב הרכב עצמו תופס יותר מדי מקום במכונית עצמה.
הם גם ציינו שראיית הילד כלפי חוץ הייתה ללא הפרעה, ובכך הוסיפה יותר לנוחות ולסיפוק של הילד בנסיעות שלכם יחד.

הערות נוספות
נמצא זיהום נמוך בבדי המושב, והיה קל להסיר אותם לניקוי.
החיסרון היחיד בהיבט זה הוא שהבדים דורשים שטיפת ידיים, כך שהמושב הזה אינו פשוט לניקוי כמו כמה מהאחרים שנבדקו. אבל זה נראה מחיר קטן לשלם עבור תכונות הבטיחות המצוינות שלו.

 

 

Silver Cross Simplicity Plus & Simplifix ISOFIX Base

התאמה: לידה עד כ. 12 חודשים / 0-13 ק"ג

ציון מבחן ADAC
תכונות:
0+ מאושר, מתאים מלידה ועד 13 ק"ג
תוספת לניובורן ומחבק ראש כלולים
התקנת Simplifix ISOFIX
אפשרויות התאמת ISOFIX או חגורת בטיחות כפולה
הגנה אופטימלית מפני פגיעות צד
רתמת בטיחות בעלת חמש נקודות
ידית נשיאה מרובת מצבים
מכסה מנוע נשלף UPF 50+
תמיכת ראש מתכווננת ביד אחת
הוראות התאמה על המושב
תואם לכל מערכות הנסיעות של Silver Cross


מה היה ל-ADAC לומר:
אבטחה 1.6
בדיקות ADAC גילו כי קיים סיכון נמוך מאוד לפציעה של ילד בהתנגשות חזיתית, וסיכון נמוך בהתנגשות צד בעת שימוש במושב Silver Cross Simplicity Plus ובסיס Simplifix ISOFIX, וכאשר לוקחים בחשבון את המהירויות ב- בה נערכות הבדיקות הללו, זוהי תוצאה מרשימה מאוד.
ADAC גם ציינה שהמושב והבסיס היו יציבים מאוד במכונית, ושמרו על בטיחות ילדכם ועיגון לרכב באמצעות בסיס ISOFIX.
ההערה הקריטית היחידה של ADAC בקטגוריה זו הייתה לגבי הרתמה, שתיארה אותה כ'מעט לא חיובית', עליה הם מרחיבים בקטגוריה הבאה.

שירות 1.8
כהורה, אתה מעריך את הבטיחות הנוספת של בסיס ISOFIX אבל אתה לא יכול שלא לגנוח מהמחשבה שתצטרך להתקין את הדבר המגושם. ובכן, ADAC מצאה את בסיס Simplicity Plus ו- ISOFIX קל מאוד להתקנה, עם הוראות פשוטות שקל לעקוב אחריהן.
עם בסיס ISOFIX, ADAC ציינה כי קיים סיכון קטן מאוד לשימוש לרעה, כך שאם אתה מודאג מהחודשים של חוסר שינה שישפיעו על יכולתך להתקין זאת בבטחה, אינך צריך לדאוג.
שוב, הביקורת היחידה של ADAC בקטגוריה זו הייתה לגבי הרתמה. ADAC גילתה שהאבזם די מסובך, מה שמשפיע על הציון של קטגוריית הבטיחות הקודמת, כמו גם על זה על השפעתו על הנוחות והשירות.

ארגונומיה 2.1
ADAC שיבחה את משענת הרגליים על המושב, וציינה כי יש לו ריפוד קטיפה טוב ותנוחת ישיבה מתאימה לילד. הנוף של הילד כלפי חוץ הוא ללא הפרעה ויש הרבה מקום במושב לילד לגדול.

עם זאת, המושב המרווח אכן מגיע עם דרישת שטח גדולה יותר, וכאן סימנה ADAC את בסיס Simplicity Plus & ISOFIX.

הערות נוספות
קיים סיכון נמוך למזהמים בבדים המשמשים למושב זה, והכיסוי קל להסרה. ADAC מדגישים שהחומרים דורשים שטיפת ידיים.

היה הראשון לרשום תגובה הוסף תגובה
תוכן ההודעה: